Virtuális Asszisztenst a vállalkozásodnak

Tisztában vagyunk azzal, hogy Neked, mint vállalkozónak az üzleted gördülékeny menete a legfontosabb. Ugyanakkor manapság minden vállalkozó túlterhelt, nem éri magát utol egyes munkafolyamatokkal, ezek pedig csak halmozódnak hétről hétre.

Support | Brand Support

A virtuális asszisztensi szolgáltatásunkat úgy alakítottuk ki, hogy az a lehető leginkább megkönnyítse a mindennapokat. Amivel nincs kedved, lehetőséged, kapacitásod foglalkozni, azt delegáld ki!  Ezzel is időt nyersz a termelő tevékenységednek. Fokozatosan átvesszük a feladatokat, így több energiád szabadul fel, amit az üzletedre, üzleti kapcsolataidra, termékfejlesztésre, alkotásra, vagy bármi lényeges folyamatra fordíthatsz.

Ki az a VIRTUÁLIS ASSZISZTENS?

Van pontos meghatározása VA szolgáltatásnak?

Pontos definíciója nincs a Virtuális Asszisztens, azaz  ” VA” szakmának, hiszen minden asszisztens más és más területen nyújt értékes szolgáltatást.

Általánosságban a Kis- és középvállalkozók jobb keze, aki leveszi a terhet a VÁLLALKOZÓ, ÜGYVEZETŐ válláról, bármilyen üzletét érintő területen. Munkájával támogatja az ügyfelét abban, hogy fő tevékenységére minél több ideje és energiája maradjon.

Egyes vállalkozások nem engedhetnek meg maguknak teljes munkaidős alkalmazottat, ezért is olyan remek lehetőség virtuális asszisztenst megbízni, mert meghatározott kereteken belül, akár csak napi pár óra is kérheted a segítséget. Egy vállalkozásnak – amennyiben teljes állású ügyintézőt alkalmaz – minden hónapban ki kell termelni az alkalmazotti keresetet, járulékot, függetlenül attól, hogy az adott hónapban szárnyal, vagy éppen hullámvölggyel küzd. Ez utóbbi esetben egyszerűen nem adsz neki megbízást, így már nem is növeled a kötelező kiadásaid nehezebb időkben.

Miért is éri meg Virtuális Asszisztenst fogadni?

 

Virtuális Asszisztens vs Manager asszisztens

Mindenképp megéri Virtuális Asszisztenst fogadni akár projekt, akár óra alapon. Mivel így csak annyit fizetsz, amennyit Ő ténylegesen a te üzleteddel foglalkozik. Megbízási Szerződés keretein belül szolgáltatásáért számlát állít ki számodra. Hasonló a rendszer, mint a könyvelőd esetében, hiszen ő sem ül veled egy irodában, mégis tudod, hogy elvégzi a rábízott feladatokat. Ugyanígy a Virtuális Asszisztens is saját eszközeit igénybe véve intézi el neked a rá bízott teendőket. Nem kell számára sem irodát berendezned, sem számítógépet biztosítani, sem egyéb munkafeltételt megteremteni. Csupán kiadod a feladatot, pontosan egyeztettek az igényeidről, határidőről. Míg egy Manager Asszisztens, aki a Te vállalkozásodban személyesen van jelen, lehet nem értékes munkaórával tölti ki a 8 órát, azonban, hogy ne veszíts el a haszontalan munkaidőt kénytelen vagy elfogadni és kifizetni, csak úgy, mint a járulékait. Egy “VA” esetében a kidelegált munka teljes mértékben tőled függ. Lehet rendszeres megbízás, vagy projekt alapú alkalmi megbízás is.

Ne engedd, hogy túlterheljenek ezek a kötelező, és macerás feladatok. Hiszen van segítség a vállalkozásodhoz. DELEGÁLD KI!