Virtuális Asszisztencia a gyakorlatban

Hogyan működik ez a gyakorlatban?

Mondhatnám, hogy “Egyszerűen“, hiszen mindig is az egyszerű és könnyen értelmezhető dolgok embere voltam. Amennyiben úgy találod, hogy a kötelező…, nem szeretem…., macera …, nyűg feladatok már feltornyosultak, Te pedig nem éred magad utol a lényegi termelő tevékenységedben. Azaz az adminisztráció, marketing, háttér munkálatok felőrölnek, akkor jól jöhet a segítség. Jól jöhet valaki, aki leveszi ezeket a terheket a válladról. Máris a felszabadult idődet és energiádat a vállalkozásodra, a konkrét munkára fordíthatod.

Bizonyára minden vállalkozó találkozott azzal az érzéssel, hogy el kell készíteni egy statisztikát, nyilvántartást, stb határidőre. Azonban ezek a háttér – hasznot egyáltalán nem termelő – feladatok rengetek időt és energiát szívnak el a lényeges munkavégzéstől.

Teljesen nyilvánvaló, hogy az Online marketing, Social media marketing fontos. Egy profi vállalkozó rendelkezik saját vállalkozásának weblapján túl számos céges oldallal a közösségi médiában, azonban ezek rendszeres friss anyaggal való megtöltése, új események, szolgáltatások, akciók, termékek feltöltése értékes időt vesz el. Rendszeresen. Mindannyian tudjuk a marketing, az arculat elengedhetetlen, azonban ezek karbantartása határozottan időigényes. Ezért is  segítjük a vállalkozókat ezektől a terhektől megszabadulni. Hiszen a jól szervezettség és a feladatok kidelegálása elengedhetetlen egy modern vállalkozás életében.

Hogyan történik a feladatok kidelegálása?

Általában skype megbeszélés alapján, majd emailben pontosítva a részleteket. A technika segítségével nem szükséges a feladat körök pontos elmagyarázása személyesen. Azonban, ha az ügyfél úgy tartja hatékonyabbnak, főként Kecskeméten, illetve Bács-Kiskun megye területén van lehetőség személyes találkozóra.

Miután konkretizáljuk a feladatokat, az igényeket és a teendők elvégzésének gyakoriságát, indulhat is sikeres együttműködés.

Megoldható extra megbízás?  Esetleg szüneteltetés?

Jól ismerve a vállalkozói létet, annak szárnyalásával, esetleges januári, vagy szezonvégi mélységeivel, kijelenthetem, hogy minden megbízáshoz rugalmasan állunk hozzá. Amennyiben feltornyosulnak a feladatok lehetőség van extra megbízásokra. Azonban, ha éppen csak döcög a vállalkozás – akár a szezon lecsengése, vagy egyéb anyagi nehézség miatt – lehetőség van a megbízás szüneteltetésére.

Virtuális Asszisztencia = Brand Support

Minden vállalkozás megérdemel egy profi Virtuális Asszisztenst, aki megkönnyíti a mindennapi munkát!