Virtuális Asszisztencia a gyakorlatban
Hogyan működik a gyakorlatban?
Mondhatnám, hogy “Egyszerűen“, hiszen mindig is az egyszerű és könnyen értelmezhető dolgok embere voltam. Amennyiben úgy találod, hogy a kötelező, időrabló, rengeteg utánajárást igénylő feladatok már feltornyosultak, kordinálásuk pedig teljesen kimerít, ráadásul nem éred magad utol, akkor jól jöhet a segítség. Jól jöhet valaki, aki leveszi ezeket a terheket a válladról, átveszi a folyamatokat. Máris a felszabadult idődet és energiádat a vállalkozásodra, a produktív munkádra fordíthatod.
Teljesen nyilvánvaló, hogy az Online marketing, Social media marketing fontos. Egy profi vállalkozó rendelkezik saját vállalkozásának weblapján túl számos céges oldallal a közösségi médiában, azonban ezek rendszeres friss tartalommal való megtöltése értékes időt vesz el. Mégpedig rendszeresen! Mindannyian tudjuk a marketing, az arculat, a BRANDÉPÍTÉS és “karbantartás” elengedhetetlen. A jó hír viszont az, hogy rendkívül jól delegálható.
Hogyan történik a feladatok kidelegálása?
Általában személyes, Skype / Facetime / Google Meet, vagy bármilyen egyéb megbeszélés alapján, majd Trello/ Asana / JustDoo feladatrendszerező használatával.
Bár a technika és a remek applikációk segítségével nem feltétlenül szükséges a személyes találkozó, vagy egyeztetés, mégis alkalmanként fontos alappillére a hosszútávú és eredményes bizalmi munkának.
Megoldható extra megbízás? Esetleg szüneteltetés?
Jól ismerve a vállalkozói létet, annak szárnyalásával, esetleges januári, vagy szezonvégi mélységeivel, kijelenthetem, hogy minden megbízás esetében fontos a rugalmas hozzáállás.
Virtuális Asszisztencia = Brand Support
Minden vállalkozás megérdemel egy profi Virtuális Asszisztenst, aki proaktív módon megkönnyíti a mindennapi munkát!